2011. augusztus 17., szerda

A riviéra titka

Ponyvából sosem elég, bár ez az Elizabeth Adler könyv nem nevezhető ponyvának, én rettenetesen élveztem, sokkal jobb, mint a Napnyugta Santa Monicában. A történet 3 szálból szövődik: -A főszereplők bérleti csalás áldozatai lesznek. Egy hajdan gyönyörű villát, ami jelenleg egy romhalmaz, többször is kiadnak. Sunny és Mac, akik visszatérő szereplők, más Adler könyvekben szerepelnek, Nate, a kiégett New Yorki-i tőzsdés, Belinda, aki orosz maffiózó férje elől menekül, Bill és lánya, Kicsi Laureen és Sara, aki otthagyta tapló barátját. Őket hozza össze a sors a Riviéra legforróbb időszakában. Közös bennük, hogy egyikük se találja a helyét az életben, Mac el is nevezi őket "csellengőknek"
- St. Tropezban műkincsrablás-sorozat folyik, egy alkalommal pedig lelőnek egy ártatlan fiatalembert, Mac, aki híres nyomozó, akcióba lendül, hogy elfogja a tettest(tetteseket?).
- La Violette, a villa hajdani tulajdonosnője körül is sok a titok, Sunnyt pedig elszánt vágy hajtja, hogy megtudja, mi is történt az egykori sanzon-énekesnővel.
A három szál pedig talán nem is három....
Szerettem a karaktereket, olyan valódiak voltak, mindegyikért drukkoltam, bár már az 50.oldal után megtippeltem ki kivel fog összejönni, és láss csodát, tényleg! Ettől függetlenül nagyon izgalmas, legjobban a La Violettről szóló részek tetszettek,meg persze a luxus. Mert enélkül nincs Elizabeth Adler könyv. Ruhák, partik, vérpezsdítő szerelem-szex-hatalom hármas, persze forró nyár. Kedvet kaptam, hogy felszálljak az első vonatra, és St. Tropezig meg se álljak.
Ajánlom mindenkinek, aki szereti a gazdagok életéről szóló könyveket, nem utazott idén nyáron, vagy épp strandol, kellemes kikapcsolódás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése